invite!

Cześć!
Nie było mnie dość długo po pierwsze ze względu na tworzenie zaproszeń, 
po drugie ze względu na poszukiwanie praktyk i zabawę z PSPP. 
Ale już jestem i mam nadzieję nie będę musiała znikać na tyle czasu :D 
Pierwsze co chciałam Wam powiedzieć, to to, że właśnie stworzyłam LO na akcję Go Scrap - Pokaż jak kochasz scrapbooking :P 

To była bardzo trudna próba, gdyż zainspirowana Waszymi pracami, postanowiłam zmierzyć się z kolorem białym jako tło, nie wiem jak mi to wyszło, ale świetnie się bawiłam :) 

Po drugie chciałam Wam też powiedzieć, że bardzo, ale to bardzo ciężko ostatnie dni pracowala moja maszynka w trakcie realizacji zaproszeń, czego dowodem jest wygląd świeżo rozpakowanej do tej misji, oryginalnej płytki do Big Shota turururururm : 


Teraz jeszcze zajawka tego, co wyprawiałam w przeciągu ostatniego tygodnia : 


Oraz czwartkowy cytat : 

"-Będziemy chodzić z tego powodu,że dziś jest CZWARTEK- powiedział.- Będziemy chodzić i życzyć każdemu Bardzo Szczęśliwego Czwartku."

i właśnie Bardzo Szczęśliwego Czwartku i ja Wam życzę! trzymajcie się cieplutko!! 

4 komentarze:

  1. Nooooo narobiłaś się kobitko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap jest fajny ale zaproszenia... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nieźle się napracowałaś, maszynka też ;)
    Scrap jest super, pozytywnie zakręcony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem białe tło z Twoimi dodatkami wyszło super! Sama czasami specjalnie biorę zwykły biały brystol żeby dorobić odpowiednie tło do zdjęcia i świetnie się przy tym bawię :)
    Zaproszenia też mi się bardzo podobają - niby wszystkie tworzone według jednego szablonu a jednak każde inne :)
    Pozdrawiam z wreszcie słonecznej Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots